Jag & Pansionärerna!

Ännu en dag med fint väder! Får se om de håller i sig hela dagen, de hoppas vi på :)
Jag ska hinna med att stohandla idag, nu är de KRIS i kylskåp, frys och skafferi!
Hade tänkt trängas med alla pansionärer nu på morgonkvisten,
hihi! Men så gick den planen i stöpet!
Dom kommer ju stänga av elen mellan 9-12 och då kan ju inte jag hålla på att öppna o stänga kyl/frys!
Så trängas med pansionärerna får bli en annan dag :) hahaha!!

Idag ska lilla rummet rensas! Ska åka in på jysk och kika om dom har nå backar eller korgar som jag kan ha som förvaring till diverse saker!
Speciellt till Thildes alla målar och pyssel saker, hon har verkligen överflöd av de så även de ska rensas och kollas vad som är trasig och inte funkar!!

Så ser min dag ut!
Trevlig tisdag!

P&K


Kommentarer
Postat av: sara

svar: tack! :)

2010-05-18 @ 11:35:50
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0