Min present!

För nån månad sen hittade Jens (vaktmästaren) denna härliga bok på Folkets hus :)
Och jag vart kär i den direkt!! Ville ha den till sovrummet och ha den i fönstret..
Men icke, jens ville ha den!!

Men igår när jag var in med min nyckel så fick jag den :)
Så nu är boken MIN, och jag älskar den!!!
Finns massa datum i den 1848 och 1818, riktigt gammal med andra ord!!
Sen står de en hälsning på insidan av boken som är väldigt dålig att texta..


Nu pryder den ialla fall mitt sovrumsfönster och det vart super fint.. :)
TUSEN TACK för boken...

Den är speciell för mig...

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: jonna

Åhh vilken fin bok :) lyckos!

2010-05-01 @ 18:25:03
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: sylvia

Han kan va gullig i bland :)

2010-05-02 @ 18:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0