Nytt till Thilde!!


 
Kanon härliga byxor med mudd nertill, och den underbart tuffa T-shirten med en gris på framsidan och bakdelen på ryggen :)

 
Sen fick de även bli döskalle tröjan som jag kikade på sist!
Och sen fjärilsklänningen!, den var de ju dessutom 20%rabatt på :)

Hon hade mycket kläder de var 20% på eftersom hon snart får in höstkollektionen!!
Sen hittade jag en medaljong klänning i reaväskan :)
Så nu har vi utökat lite i meandi kläderna i garderoben..

Inte var de många som kom heller! TÄNK att man alltid måste höra av sig i sista stund :(
Tråkigt, men visst kommer de alltid saker imellan!
Sjuk är en sak de förstår jag!  Men när de gäller nått annat och man sagt att man ska komma och sen inte kommer!!
Jaja, de blir fler gånger..
Carro och Sara kom ialla fall och vi hade riktigt trevligt.. =)
Och Mia hade fått sån rund och fin liten bebiskula ;)

P&K


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilka härliga turkosa färger på kläderna.

Klänningen med fjärilar på var jätte söt, min äldsta dotter hade älskat den.



Hoppas du haft en fin dag!

2010-05-13 @ 20:47:01
URL: http://www.cheeky.nu
Postat av: Sofia

Är de inte för söta.

William fick den rosa kaninen.

Kram //S

2010-05-14 @ 08:46:51
URL: http://sofialassbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0