Trots & Småshopping..

Jag, Emelie & barnen har spenderat lite tid på stan idag!
Kom hem med lite smått och gott..
Nya strumpor till Thilde och en Labolinaklänning som jag tittat på läääänge till henne!
Och idag hängde den så fint & snällt på reahyllan ;) thihi!!
Sicken tur jag har!!
Så den fick självklart följa med hem
 


Dessa underbart söta askarna har jag kollat in, och idag fick doms slinka ner i en påse ;)
Kommer passa bra på hyllan i Thildes rum!


Även jag fick mig nått! En super härlig och skön tunika :)

En vän är de BÄSTA du kan äga och ha!
Jag har hittat den BÄSTA och helt UNDERBARASTE vännen i världen!
Du är GULDvärd! Tycker så mycket om dig.
Jag kan dela allt med dig <3

Nu ska jag vila ögonen, ska passa på medans skrutt också vilar!
Idag har varit en konstig men bra dag.
Thilde har inte varit på de bästaste humöret heller, hon har kommit in i en riktigt trots!
Trotsar allt man gör och säger :(
Bara att bita ihop och ta ett lååångt och djupt andetag..

P&K


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, det är svårt att hålla sig ifrån att handla :) De där lådorna är super söta!



Ha en bra helg!

2010-05-14 @ 17:18:47
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/
Postat av: syltan

ja jag vet att du tycker de;)

2010-05-14 @ 19:47:22
Postat av: Marih

Vilken massafint du har shoppat!



Amanda äri npgonsorts 1års trots om de finns? Så fort hon inte får som hon vill så är de tårar som sprutan o bank ner i golvet. Men de är ju bara att bita ihop, hon försöker ju testa mina gränser...



Ha en fin kväll!

2010-05-14 @ 23:07:11
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0