Underbart väder

Idag gjorde vi som alla andra i denna kommun!!! Begav oss till loppisen på hammarbacken :)
Jag, Thilde, Carro & Felix, så mysigt att bara gå runt där och kika!
Vart en liten fikapaus innan vi bestämde oss för en liten lekstund i stora lekparken vid sporthallen.
Den lekparken behövs rustas och planeras om!!!

Efter en trevlig förmiddag med bästaste Carro åkte vi och plockade upp Sandra och sen handlade vi!
Hem för mat och sen ut för att bara njuta av solen :) Lek med Ebba har vi också hunnit med.. :)

Kvällen har vi spenderat med vänner :)
Peter, Carro, Felix, Amanda, Johan, Totto, Sussie & Johan har varit vid oss och grillat.!
TACK för ikväll!!

NU är de alldeles för mycket i mitt huvud så jag kryper ner här brevid min skruttunge.. <3
Natti natt..

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0