Onsdag!

Upp i tid för frukost och kaffe, sen körde jag ner syster och Elin till Coop Forum,
dom gör ju sin första praktikdag där idag :)
Sen åkte vi vidare till Kina & barnen för lite morgonlek!

Efter de stötte vi på Peter, Carro & Felix så vi tog en förmiddagsfika på engel :)
Och kom hem för en stund sen, Thilde sover och jag fixar mat!
Potatis och fiskbullar blir de idag, passar på medans Christian jobbar !! :)

Sussie kom alldeles nyss så nu blir de lite kaffe innan maten!

Nu har jag även bokat bord på hammarbacken också :) Den 29/5 ska jag och Angelica sitta där!!
Så jag hoppas ni kommer förbi och säger hej till oss!!
Så nu ska jag ragga lite kartonger och fylla med massa roliga loppisgrejer och sånt som vi vill ha bort!!!

Ha en fortsatt bra dag!
P&K


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Hej.

Du är med och tävlar om ett par "Denise" tofflor inne på min blogg alltforforaldrar.se/theans

Det vore toppen om du kunde svara på vilken färg du skulle välja OM du vann. Rosa eller Orange?



Mvh Dorothea

2010-05-19 @ 19:07:06
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans
Postat av: Elin

Ahaa:) Loppis är kul! Vi har också planerat att stå då, hoppas bara de INTE regnar!

2010-05-19 @ 21:06:52
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0