Vitsippor & Färg!!

Efter lite kaffe gick jag, Thilde och Amanda ut för att hoppa lite på studsmattan!
De var ju självklart bara Thilde som hoppade ;)
Så nu har hon premiärat på den också..

Thilde: Mamma de är bra att jag har nät så jag inte ramlar ner..
Jag: Ja de är jätte bra! Så du inte ramlar och slår dig.
Thilde: Ja för om jag ramlar ner då måste man kanske åka till doktorn!
Varenda dag så säger hon nått roligt, underbara barn!

 

Sen gick vi ut i våran lilla skokgsdunge och plockade lite vitsippor!!
De kryllar..


Så nu har vi plockat en fin bukett och satt på bordet inne :)

Amanda åkte för en stund sedan! Men innan hon åkte så slängde hon i lite färg i huvvet på mig!!
BER till gudarna att de blir bra..
Resultat kommer..

Trevlig kväll!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh! Vill oxå ha en studsmatta till Thea, men våran tomt är nog liite för liten! Vart har ni köpt den?



Man måste sitta och roa dom i bilen HEELA tiden om man inte vill höra på gallskrik;)

2010-05-11 @ 21:49:16
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0