1: Advent!

Helt sjukt, bara 3 söndgar kvar sen är de julafton! tycker tiden gått så himla fort..
Trodde ju att denna tiden skulle gå mega mega sakta! Men icke =)
Skönt säger jag, för då kommer snart bebisen till oss..
Känner att jag inte alls är lika ärtig att komma upp ur sängen, eller ens vända mig!
Kan ju bara sova på sidorna vilket är väldigt jobbigt då jag får vända på mig ett ex antal gånger under nätterna :/ De resulterar i nästan ingen sömn alls :/

Men idag ska de ialla fall bli en riktigt mysig dag!
Vi ska börja dagen med att tända första ljuset <3 och äta lite god frukost!
Sen ska vi plocka lite här hemma, efter de blir de julskyltning! =)
MYS!!
Vi får även sällskap av Fam Österberg,
Vilket Thilde ser framemot för då får hon ju träffa bebis Thindra :)
Hon har redan bestämt vad hon vill köpa till henne i julklapp!! =) Hihi

Hoppas ni får en trevlig 1: advent!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0