1 NOVEMBER

Då var de en ny månad, och de menas att de snart är jul :) Mysigt..

Igår spenderade hela familjen dagen i Borlänge, jag var ute efter en jacka!
Men känns rätts så himla onödigt att köpa en jacka för flera flera hundra i strl 42,
för att bara ha den nu medans dundermagen växer...
Men ska upp nån dag igen i veckan och kika,
NI som gått gravida under dessa månader som mig!!!
Vad har ni haft för jacka??

Grejen är ju den att jag får igen jackor i storlek 38, men då sitter dem perfekt,
och man vet ju inte hur mycket mer man kommer växa!
Antingen har magen stannat eller så kommer den dra i väg snart igen...

De vart ialla fall en mysig dag med familjen! Trots lite trotsande från Thildes sida.. ;)
Men vi hittade ialla fall en ny vintermössa åt damen!
Sen kom jag hem med en ny ljusstake!!


Denna fast lila :)

Och ljusstaken, fast den är vit! (bilden är lånad från panduro)


Nu ska de göras frukost!!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: NATTIS

jag hade min "vanliga" vinterjacka hela vintern =)

2010-11-01 @ 08:51:37
URL: http://iformmednattis.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Jag köpte min 8848 när Lowa låg i magen. I slutet kunde jag inte ha den jag höll bara igen den med handen när jag skulle ut. Finns ingen du kan låna av som har en lite större så du slipper köpa? Du hade gärna fått låna min gumman men jag använder den under vintern fortfarande...

2010-11-01 @ 08:51:57
Postat av: Hanna o flickorna

jag lånade mammas gamla jacka.. låna nån av christians gamla eller köp en billig..jag skulle inte lägga ner mycket pengar på en jacka man kan ha en halv vinter..inte så kul o gå i en för stor jacka sen feb-april när bebisen kommit!!

2010-11-01 @ 08:56:02
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Therese w

Jag använde alla Johans jackor och tröjor=)) haha!!

2010-11-01 @ 09:07:16
Postat av: Lina

Gillar ljusstaken! =)

Jag har en vinterjacka som är tok stor för mig, den är fin, inget fel alls. Svart och lite längre i modellen. Du kan få den för max en hundring. Den är i storlek medium och köpt på åhlens för kanske 2-3 år sedan. Jag hade den när jag var gravid.

2010-11-01 @ 14:19:35
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack, ja max en hundring. Jag har ju använt den men tänkte att jag skulle slänga den och så berättade din mamma om ditt problem i dag. Så jag tänkte att jag skulle skriva till dig. Du kan ju testa och se om du gillar den och framförallt får igen den =)

2010-11-01 @ 14:32:14
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0