EN MÅ DÅLIGT DAG

Idag känner jag att de är en sån där dag som jag bara vill sätta mig i ett hörn och grina!!
Grina i flera timmar..... :/ Dom dagarna är inte roliga..
Men nu ska jag försöka rycka upp mig och göra mig och Thilde klara för lite lek och bus på villgott...

Christian har åkt på kurs i tällberg så jag och Thilde är helt ensamma hemma,
idag är de även avslutning på gymnsatiken,
lite tråkigt att han inte kan vara med och se den!! :/
Men men..............
Innan gymnastiken åker vi hem till Angelica och Lowa för att hälsa på..
Kan jag rensa mina dåliga tankar..
Tack vännen <3

Föresten så tänker jag även på Totto & Sussie som är uppe i Falun,
och som förmodligen får sin lilla tjej till världen idag =)
Även att Christians bror Viktor och hans tjej Amanda också ska åka in och få sin lilla kille =)
Så man är på helspänn hela tiden :D

Håller tummarna nu!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag sa det till Glenn men jag tror inte att han trodde att jag skulle klara det :P Vi hittade en som var jätte fin och det skulle nog inte alls bli särskilt dyrt om jag gjorde den själv heller. Vi får se =)

2010-11-11 @ 11:05:08
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Angelica

Här finns de Alltid plats för dig gumman de vet du! Oavsett tid på dygnet och vilken dag de är! Mina Öron, Mitt Hjärta, Min Famn är Alltid Öppen! Kram Puss <3

2010-11-11 @ 21:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0