FREDAG !!!

Nu är de äntligen fredag, jisses va skönt!
Efter dessa 3 arbetsdagar känner jag mig rätt så slut och matt i kroppen!

Igår fyllde jag upp badkaret med kokhet vatten, tände ljus och kröp ner!
 Och gissa om de var varmt och skönt ;)
Sen ville min sambo göra mig sällskap, haha ;) Vi måste nog inse att vi har ett litet för litet badkar för att få plats båda två!
Eller så måste jag inse att jag blivit lite större nu än när jag var 17 och träffade Christian ;)
Grejen är ju den att vårat badkar är mindre än ett "normalt" annars hade vi nog fått lite bättre plats! :)
Men de var mysigt så länge de varade... <3

Sen vart de soffläge hela kvällen, hade faktiskt lite ont i magen igår!
Ett ilande band som gick över magen ;( Men idag är de bättre, tycker de är skönt och jobba och få röra på sig!
Tror inte de är många gravida som orkar jobba så här sent in i graviditeten!
I varje fall inte putsa fönster..

Nu ska jag börja med kvällens mat!
Pressad potatis, fläskfilé och beasås ;)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag jobbade 75% i butik fram till i början av november och hade bf den 30e november, sen storstädade jag hela huset, knäskurade alla golv, putsade fönster, möblerade om mm.. så nog finns det fler men dock är det många som mer än gärna vill vara hemma och bara gotta sig sista tiden.. Inget för mig men alla är vi olika :) Tycker du verkar jobba på bra även om du har åkt på foglossning så är det ju bara bra om man kan jobba så länge som möjligt :)

2010-11-05 @ 22:10:03
Postat av: Emelie

Du är så duktig så <3

2010-11-06 @ 08:19:37
URL: http://gamlabangatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0