GODMORGON LÖRDAG

Här hemma vaknade kusinerna kl 7, hade mer tänkt mig halv 6 eller ännu tidigare..
Sen har dom lekt ända tills nu inne på Thildes rum..
Men nu har jag klivit upp och nu är de dags för dem att få lite frukost i magen..
Sen tänkte jag att vi ska pyssla lite, måla och rita.. =)
Skönt att dom sov ett tag ialla fall..

föresten var de mysigt igår i badhuset, DOCK jätte jätte lite folk!
De var lite tråkigt, men samtidigt skönt =)
Vi hade ju typ hela äventyrsdelen för oss själva ;)

Kommer lite bilder under dagen sen..

Trevlig Lördag


Kommentarer
Postat av: Susanna

ja, jag tyckte det var mysigt, kändes lite som om det redan var juletider, så nu vill jag verkligen hitta mina förbaskade tomtar så att man kan göra nånting hemma, ha inte ens satt upp julgardiner, så nu får jag nog skynda mig på lite =)



Vi kan juh höras imorgon inför julmarknaden så kanske vi kan ta en sväng tillsammans allihop =) myspys på stan =)

puss

2010-11-27 @ 10:18:17
URL: http://tregringoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0