JULIGT

Efter lite småpysslande hemma så har jag nu fått de ännu mera juligt =)


Kransen jag gjort själv, blir ju mer personligt med en egengjord!
Trots min perfektionism som föll in där ett tag, men syrran hjälpte till :)

 
Enriset sitter nu i en kruka med lite röda band =)
Och sen fick min fina ljusstake från panduro lite röda band på ljusen också,
den står nu inne på matsalsbordet i vardagsrummet ;)


Och så har självklart våran mega stjärna tagit plats ovanför matsalsgruppen =)
Men mer juligt kommer de bli,!!

Nu blir de snart sängen efter att ha varit ute och åkt bil i snövädret :/
Inge vidare att vara ute på vägarna nu!!
Var ner till Johanna och hade greys kväll :)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Pyssel kvinna!.. Kanon fint tjejen.. :) tack för idag! puss

2010-11-24 @ 23:23:31
URL: http://jojjo85.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det är såå mysigt med jul!!! Om jag fick skulle jag ha stakarna året runt men det går ju inte, man skulle väl inte få samma stämming då. Men de är såå fint juh!

2010-11-25 @ 08:08:36
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0