MÅNDAG

GUD vilken seg dag, jag har inte alls varit i form :/
Efter besöket på MVC vart jag helt slut! Kom hem, gjorde lite snabblunch och sen vart de vila för hela slanten!
Jag och Thilde slog på en film och mös en stund! Jag halvsov vilket var behövligt!

Har känt en stor press på mig de senaste 2 dagarna att jag verkligen måste få bort allt bröte ur bebisrummet!
De är verkligen kaos därinne...
Och när jag väl går in där och börjar plocka känns de som om jag bara gör de ännu värre :/

Vi har ju även börjat julpyssla ;) Fått upp stjärnor och stakar i fönstrena..
Nu på kvällkvisten har vi även fått upp alla julgardiner och tomtarna har fått kommit upp ur kartongerna!
Jag som ÄLSKAR allt som har med jul och göra har ju en hel del tomtar som ska få plats,
så nu har jag röjt undan allt annat i kök och vardagsrum!

Men nu blir de en paus, ska äta lite nudlar sen fortsätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0