MIN KVÄLLS AKTIVITET!!

Efter kvällsmaten pälsade jag på mig varma kläder och åkte ner till lyviksberget och lappade bilar med loppis flayers!! Vill ju att så många som möjligt ska komma på lördag och kolla in loppisen,
eller boka bord och stå och sälja!! =)
Kul med vinter loppis, finns ju inte många på vinter halvåret, !!
Så vi hoppas på succé :)

Sen efter 1 timmes lappande åkte jag hem och la mig i ett bad tillsammans med skrutt <3
De kan jag lova var riktigt skönt..
Nu sover hon för natten och jag ska spendera kvällen i soffan..
Imorgon är de arbetsförmedlingen som gäller!! Ghhaaa är helt galen på dom så jag hoppas de löser sig imorgon, annars kommer dom få se en riktig elak gravid Emelie de kan jag lova!!!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Susanna

Haha de e bra, på dom bara =)

och räcker de inte med en gravid kvinna så ring, så kommer jag med =) haha

2010-11-08 @ 20:21:33
URL: http://tregringoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0