PHSYK BRYT!!

JUST nu hatar jag allt som har med mitt hem att göra!
Grejer tamefan överallt, jag blir vansinnig, tokig och jävligt arg!
 Speciellt när man plockar och plockar och plockar hela jävla dagarna!
Sen är de bara att helst plötsligt lägga sina grejer där man känner för de!
FY FAN rent ut sagt!!

Känner att jag behöver skriva av mig nu!!
Skulle kunna slå sönder något för att få ur mig all ilska!!!!!!!!!!!!!!

Jag hade tänkt ta en lugn kväll i "datarummet" och kolla igen julgrejerna och kanske få upp nån ljusstake eller stjärna men som jag känner nu vill jag kasta sönder varenda JÄVLA julgrej!

Bara för att jag skriver så här idag behöver jag inte känna så här imorgon!



Kommentarer
Postat av: Susanna

Du behöver inte känns dig ensam om att känna så, känner lika dant just nu, vill bara börja julstöka, men vill ju ha rent och snyggt överallt innan =(



Vi ska till BVC vid 1tt tror jag att det var, ska gå en sväng på stan först, måste köpa en till overall till thindra, men då kanske vi ses imrogn!

Puss

2010-11-18 @ 20:59:08
URL: http://tregringoz.blogg.se/
Postat av: Emma - Arvids mamma

Heej! Jag känner lika som dig, OFTA. Jag hatar att städa men det är som en ond cirkel. Sluta städa en stund så blir det bättre sen när du vilat lite :-) Kraam!

2010-11-18 @ 21:02:45
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Man får känna som du gör vännen! Säg till om du behöver någon hjälp med något!? Kommer mer än gärna å hjälper dig :) puss

2010-11-18 @ 21:53:33
URL: http://jojjo85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0