SÖNDAG

Haft en mys/slö söndag nu på förmiddagen!
Just nu kikar vi på Harry Potter & Thilde är helt fastklistrad vid Tv:n..
Jag har alltid gillat Harry Potter filmerna så jag nu vill jag se alla en gång till =)
Och sen vill jag även kolla på den nya som nu går på bio.

Vi ska ta och ta tag i Thilds rum snart, få upp lite julgardiner, adventsljusstaken och möblera om lite ;)
Sen ska jag även julpyssla lite i köket också!!

Sen ska jag försöka planera veckan lite..
Men villgott lek de står i alla fall på listan! =)
Sen rensa klart i bebisrummet så vi kan börja med de, och plocka fram bebisgrejerna!
Ska även packa BB väskan, de är på tiden nu ;) hihi


Kommentarer
Postat av: Susanna

Planera in en träff med oss också =)

2010-11-21 @ 11:45:17
URL: http://tregringoz.blogg.se/
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Gravid med nr2!



Är inget stort Harry Potter - fan men vi ska se den nya filmen på Tisdag!

2010-11-21 @ 15:28:10
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0