SÖNDAGEN

har bestått av förmiddagsmys med mina Älsklingar, sen åkte vi vidare till Grangärde till Cissi för home living party ;) Mycket fint för ögonen vill jag lova!! Men denna gång hoppade jag att beställa något..
Snart jul och då ska alla slantar sparas ;)
Sen efter de begav vi oss till pappa hela familjen för söndagmys, god mat och massa lek..

Nu är vi äntligen hemma igen och jag känner mig helt slut!
De blir lite filmmys och sen i tid i säng!!
Jobb väntar på mig imorgon, ska tillbaka till de äldre och putsa klart deras fönster =)
 De är så kul och se att dom blir nöjda och glada över resultatet,
plus att dem tycker nog de är kul med lite "nytt" folk som kommer och pratar med dem!!

Hoppas eran helg varit bra..

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

har faktiskt ladadt hem den idag :)

2010-11-07 @ 19:51:57
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0