SYSTER/MOSTER DAG

Syster har varit här idag och spenderat dagen!
Lekt med Thilde och efter lunchen som hon idag lagade ihop så drog vi på oss varma kläder och gick ut i snön!
Thilde var helt överlycklig att Malinda kunde springa med henne i pulkan!
Jag kan ju inte göra de när vi är ut, de få gånger vi varit ut..
Får ju liksom andnöd och magen blir som en stor hård boll..



Efter lite pulkaåkning bestämde vi oss för att bege oss ut i skogen och plocka granris och enris!
De måste varit en rolig syn, speciellt med en klumpig gravid kvinna! hahaha :D



Men vi fyllde ialla fall en hel pulka med granris, och då var den överfull ;)
Sen har vi gjort jätte fina dörrkransar och jag har gjort enris arragemang som jag har ställt på skänken i köket =) Så lite mer julkänsla blev de..
Men kan ju säga att syster har då mer tålamod än vad jag har ;) haha!

Nu blir de snart kvällsmat, Potatis och kålpudding!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Susanna

Nej vi har tömt skeppmora så där kan den inte vara, så skummt att den bara är borta =(



Va rolig blogg du ha gjort, den va riktigt fräck =)

2010-11-24 @ 20:46:15
URL: http://tregringoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0