VÄLKOMMEN

Nu ligger Älsklingsungen och sover, hon var helt slut efter en dag på dagis..
Jag har ju gjort massa ärenden idag och hunnit med de jag ska!
Mötet på arbetsförmedlingen gick också smidigt!
Efter att jag hämtat upp Thilde på dagis åkte vi hem till Sussie och hälsade på,
sista gången jag ser henne med mage!
För nästa gång jag ser henne har hon en liten bebis i famnen istället.. =)
Lycka till imorgon nu, ska bli så spännande att få se de lilla livet.

När vi var på väg hem svängde vi in på Christians jobb för att kolla lite tapeter till Thildes rum,
eller ja hennes garderobsluckor! Men har inte riktigt bestämt mig! :/
Hmm?
Ja får tänka nån dag till, vill inte förhasta mig! Men nått färggrant blir de ialla fall =)

Och så får vi väl lov att välkomna snön som kommit, de har verkligen vräkt ner här i Ludvika.
Tycker de är kanon mysigt, och dessutom blir de ljusare ute också ;)
Men de får gärna sluta blåsa så förbaskat !!!

Trevlig kväll på er!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nädu du har glömt en sak som du skulle ha gjort i två dagar nu!! Hälsat på mig!!! :-)

2010-11-09 @ 22:44:33
URL: http://gamlabangatan.blogg.se/
Postat av: amanda

Hej! Skulle du kunna slänga ut detta på din blogg. Skulle vara jättesnällt ifall du gjorde det. Kram Kram! /Amanda Här är länken: http://ludvika.se/nyheter/nyheter/barnensbibliotek.5.695b0bef12bcb1ab29f80003335.html

2010-11-10 @ 11:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0