VIRRHÖNA!

Morgonen började bra, ! Trodde jag ändå tills jag kom till jobbet..
Skulle in på munkbogården (smedjebacken) för putsning av de äldreboendes fönster, kommer in i receptionen men kommer genast på att jag skulle ju ha med mig papper och penna för att skriva upp alla fönster osv...
Kommer till bilen, öppnar passagerar sidan, (inge centrallås på skodan) och rotar igenom väskan, trycker ner knappen och drämmer igen dörren!!
GHHAAAAA inser direkt att nyckel ligger i bilen!! Jaha? Nudå?
Vet att Christian sagt att de inte finns nån reservnyckel till skodan!!

Så jag Emelie Ohlsson ställer mig under taket till cykel stället och bölar!!!
Som en liten barnrumpa, bara att ringa pappa och höra vad jag ska göra!
Då jag inte ville berätta denna tråkiga sak för min sambo direkt utan ville lösa den själv...
Men efter många om och men visade de sig ialla fall att de hängde en reservnyckel på Christians jobb !! =)
Phu, hade inte varit kul att betala nästan 1000: spänn för att FALK skulle komma och öppna bilen!

Haha, ja man kan då kalla mig VIRRHÖNAN!!

Christian kom med 2:a nyckeln, jag gjorde klart de fönster som var kvar sen mötte jag upp mina Älsklingar i för lite mat på brandt´s ;)
Sen svängde vi in och köpte Skönheten & Odjuret, så vi har haft filmmys här på eftermiddagen!

Ska fortsätta dega i soffan nu..

P&K


Kommentarer
Postat av: Emmy



Skönt att det löste sig! Jag lipar för minsta lilla nu jag med....väldigt coolt.

2010-11-03 @ 16:56:28
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men fyyy va hemkst,!! men tur de fanns en extranyckel ändå! :-)

2010-11-03 @ 19:27:50
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0