BEBIS SMÅTT

Har börjat kolla igenom lite bebiskläder!
Har ju mycket unisex sen Thilde låg i magen, men lite mer behövs inhandlas!
Har dåligt med
-Strumpor
-Byxor
-Bodys
Men tänker inte handla på mig allt för mycket !!

 
Thildes första dress i storlek 50, (var stort som ett hus)
Jonna köpte med de rosa settet i strl 44, och de satt relativt bra, men lite slappt!
Hon var liten våran tjej!

Detta är första plagget vi köpt nu till bebisen i magen strl 56 !!
JA jag tror jag kommer få en större knodd denna gång ;)


Nu ska jag dricka lite morgonkaffe och surfa runt och drömma mig bort!! :)
Sen göra oss klara för dagen..

Ha en bra dag!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Mickiz

Du kommer inte få gå på spec mödravården och göra viktuppskattningar på bebisen? de fick vi göra när vi väntade våran andra eftersom våran första också var jätteliten, så då gick vi på extra UL under hela andra graviditeten, och den andra bebisen var mkt större! :) var riktigt skönt att få gå på extra kontroller, bara för att man har stort/normalt SF mått behöver det inte betyda att bebisen är stor.

2010-10-27 @ 14:58:35
Postat av: Sandra

Åh gud så fina kläder!!! :-) Nu är de ju inte så långt kvar tills du får sätta på bebis söta kläder!!! :-)



Ja, de kommer nog bli bra att vi stannar! Känns som en lättnad, men samtidigt lite förändring med en annan lägenhet;-)

Kram

2010-10-27 @ 22:21:08
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0