BLIVANDE BEBISRUMMET

Christian tog med Thilde på en liten tur så jag fick rensa huvudet lite!!
Men jag tog med mig Sussie in i "bröt"rummet som vi kallat de..
HERREGUD vad grejer, har nog förträngt HUR mycket jobb de verkligen är att rensa allt därinne :/
Men om jag inte sätter fart någon gång så blir de ju heller aldrig av!!

 

Så som ni ser har jag lite att göra framöver!
Jag som allra helst bara ville ta tag i rollern och börja måla!!

Ska återgå till "bröt"rummet!!

Har ni ett så kallat bröt rum???

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Therese

Näe,vi har inte plats för nått brötrum..Men jag önskar att vi hade det ibland..! Det är vårat sovrum som får agera brötrum emellanåt... haha!

2010-10-24 @ 16:54:29
URL: http://haksberg.blogg.se/
Postat av: Marih

Vad menar du med "bröt" rum? :p

2010-10-24 @ 18:10:12
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vilken röra ska pappa komma hjälpa er..

2010-10-24 @ 19:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0