FREDAG!

Vart en runda på stan igår när dom hade kvällsöppet och massa erbjudanden!
Tänkte först inte gå, men ångrade mig i sista stund!

Detta fick Thilde, jeanstunikan, mimmitunikan & stjärnväskan valde hon själv!
En ny jeanskjol och pyjamas var verkligen behövligt!!!
Och sen de super tuffa hängselbyxjeansen ;)


   


Efter en snabbshopping åkte vi vidare till Christians Kusin Alex som blev 18 år igår.
Där bjöds de på gott fika och trevligt sällskap :)

Nu ska jag brygga lite kaffe för att orka med dagen!
Hoppas ni får en bra dag!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Guud, jag älskade tröjan med Mimmi, härligt att det var en lång. Kommer bli så kul att köpa kläder när Lovis kan gå.

Ja, det är väl kul att hon vet vad hon vill :P Men ibland kanske det kunde vara skönt om du bara kunde ta på henne nåt :P

2010-10-29 @ 11:01:45
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Elin

Jättefina kläder Thilde fick! Mimmitröjan och hängselbyxorna är ju så tuffa:)

Jag har inte bestämt om de blir nån ny vagn, men den gamla syskonvagnen får Emelie gärna ta men den är ju som sagt väldigt skruttig=S

2010-10-29 @ 20:52:16
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0