GIVANDE MÖTE!

Aurora mötet idag gick bra och var väldigt givande,
känner mig lite mer lugn nu när man vet var de finns för olika smärtlindringar!
Har inte varit så inne i de förut...
Så vi hoppas på att jag kan föda denna gång och att bebisen inte bestämmer sig för att bli vrång och vill ut genom magen!!

Före mötet vart de en runda på Kupolen, syster har varit med och hållt mig sällskap!
Kom hem med nya leggings och ett par jeans som jag hittade på rean, för ynka 150 spänn!! =)

Dock skulle jag behöva ett par sköna stövlar att ha nu när kylen biter!
Men tycker de är döds trökigt att handla skor på kupolen, de är ju samma som dom haft i alla år!
Bara att dom byter färg och sätter dit nån ny krusedull :/
Hmm, får se om jag hittar några här i stan som passar!!

Nu ska jag göra mig klar, för snart kommer mina Älsklingar hem och då ska vi hem till Fam Ringberg och fira en stor kille som fyllt 2 år =)
GUD så tiden går fort...


P&K


Kommentarer
Postat av: Lina

Skönt att det gick bra. Oavsett hur du föder så är det ju viktigt att känna sig trygg och lugn! Skor håller jag med om, skitår!

Känner en som också gick till Aurora och dom var jätte nöjda!

2010-10-20 @ 17:33:08
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Emmy



Slutade din förra förlossning med akut snitt eller?

2010-10-20 @ 18:03:10
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0