SNÖ!!!

Mysigt med lite snö, men inte än! Känns på nått vis så tidigt!!
 Tror att de är för att sommaren vara susat förbi...

Här snöar de än, och kommer säkerligen göra hela dagen..
Igår fick ni en magbild och jag tackar för alla söta kommentarer!! =)
Föresten så har jag nu äntligen beställt en liggdel till vagnen, KANON nöjd med mitt val faktiskt så nu längtar jag tills den kommer och jag får bädda vagnen :)

Idag ska vi ha lekträffa med Johanna och Kevin! Vi ska träffas på villgott sen luncha tillsammans! =)
En mysig dag med andra ord..

Dags att göra sig iordning..

Vad ska ni hitta på idag?

Tänker på en vän som jag saknar så de gör ont!!!!!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Emmy



Ja det är för tidigt med snö :(



Vill bara ha sommar igen :)

2010-10-22 @ 08:35:15
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för idag gumms... <3

2010-10-22 @ 22:54:57
URL: http://jojjo85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0