Städtips!

Ni som har köksluckor med mönster i, torka dem med våtservetter!
Kanon smidigt och lätt! Man kommer åt och dammet följer med...
Vet inte hur många olika trasor jag torkat med!
De är ju massa matos och damm som sitter fast och då är de kanon med våtservetter!!

Ett TIPS =)


Sen har jag även småpysslat lite idag!

Lite höstfräscht inne på toaletten!!


Och nytt höstljus fat på köksbordet =)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan för ett första avsnitt av Desperate Housewife..
Sen blir de sängen för imorgon ska jag till Falun på auroramöte ;) Ser jag framemot!!

Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysigt, längtar tills vi kommit i ordning i huset och kan börja pyssla lite, inte lika roligt o göra de bland kartonger och oreda! ;-)

2010-10-05 @ 23:24:46
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Pappa

Pappa vill oxå ha ett sånt fint fat...

2010-10-08 @ 12:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0