Tisdag

Började dagen med massa mys, och sen begav vi oss till villgott för lite lek!
Trots att inte orken fanns där, men va gör man inte för sina barn!
Jag drog på mig svarta byxor en stickad tröja och håret satte jag i en hästsvans och sen i med ett diadem, Sen var jag klar att åka!!!
När man är gravid och inte har bra dagar ibland har man fan full rätt att se ut hur man vill!
Jag har tid att sminka mig, och göra mig i ordning men ibland vill jag inte!!
JAG är den JAG är och så är de bara!!
SÅ nu vet ni de!!!

Efter villgott kom Sandra & Hoppsan på besök, så vi tog oss en skön höstpromenad innan kvällsmaten!
Och nu sitter vi här i soffan och myser efter ett riktigt skönt bad!
Men nu är de dags att gå in och lägga skrutt för imorgon ska vi upp i tid för dagis fotografering ;)

Sen ladda inför desperate housewife!
Föresten håll utkick efter lite bilder på "nya" hallen :)
Den är klar!!!!!! :)

Hej så länge............


Kommentarer
Postat av: sandra

Ja herregud, klart man får se ut Hur man vill, har ju ingen med att göra... Jag är inte gravid men har många såna dagar ändå;-)

2010-10-12 @ 20:00:30
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Emelie

Alla har rätt till att se ut hur man vill.. Och som dom säger en skönhet klär i allt <3

2010-10-12 @ 20:11:06
URL: http://gamlabangatan.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Klart man får gå klädd som man vill :) men jag måste säga att jag inte skämdes lika mycket att gå runt i typ mjukisbrallor när man var gravid :P

2010-10-12 @ 21:37:35
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: jonna

tack för idag :) de var trevligt ,som du säger vad gör man inte för sina barn. Jo ALLT!

skönheten sitter inte i sminket utan de kommer inne från. Jag orkar inte heller göra ordning mig jämt och har "ful" dagar vilket är tillåtet vi lever i ett fritt land ..

kram kram

2010-10-12 @ 22:30:00
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0