Morron på er!!

Nyss ätit frukost hela familjen, och de vanliga äckliga illamåendet kom väl såklart!! Fy fan!
Ska lägga mig på soffan en liten stund innan denna dag ska tas om hand!!
Christian åkte nyss till jobbet så han slipper en inte så morgon pigg flickvän här hemma!,
Shit vilket morgon humör jag fått, de är inte och leka med inte!!
Ska försöka bli lite snällare... :)

Annars får vi se vad dagen kommer med! Tänkte kolla in nån loppis men vädret är inte de roligaste så jag tror jag hoppar de denna gång!! :/
Får fundera ut nått annat......................Hej så länge


Kommentarer
Postat av: lucke

godmorgon, göres idag då? :P

2010-09-11 @ 09:09:05
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0