MVC

Idag vart de ännu ett besök vid MVC där värdena inte såg bra ut än!
Lågt Hb och blodtrycket var på gränsen!! :/ Känner mig helt slut i kroppen..
Fick läkartid imorgon för att få sjukintyg, för barnmorskan vill inte att jag ska börja jobba riktigt ännu..
Får se om de räcker att jag är hemma imorgon och fredag sen helgen då!
Så kanske jag kan börja jobba igen på måndag!!

När vi kom hem var jag helt slut och vi lyckades somna på soffan både jag och Thilde.
Riktigt skönt, efter de fick vi besök av Jannice & Wilmer som kom och firade Thilde idag (då dom inte kunde komma på barnkalaset på söndag!)
Thilde fick en jätte fin tröja och ett par kanon härliga byxor!
TACK så mycket :) De var verkligen välbehövligt!

Nu ska jag slänga in en maskin med tvätt sen får vi se om vi får besök av Totto & Sussie!
Sen ikväll ska vi ner och fira Victor, Christian bror som blir 18 år idag!!
GRATTIS GRATTS =)


Kommentarer
Postat av: amanda

Men emelie har du inte lärt dig än att han stavas med K? ;)

2010-09-22 @ 17:18:50
URL: http://amanddddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0