Ny vecka!

Då var de ännu en ny vecka,... Tycker att dagarna bara flyger förbi,
men de gör inget då blir de snabbare jul =)
GUD så jag längtar efter att få julpynta och pyssla här hemma..

Annars idag har jag jobbat och sen hem och vila en stund!
Efter lite välbehövlig vila tog jag med mig Emelie och åkte till Borlänge, skippade IKEA idag!
Sparar pengarna till en eventuellt Ullareds resa ;)
Ialla fall kom jag hem med ny hårfärg och en massa ljus nu när mörkret kommit..
Fick även en mysig och trevlig dag med Emelie.

Svängde även in på trä, bygg & järn och inhandlade nya hyllor till Thildes rum :)
Så nu ska vi bara ha lite ny förvaring,
tänkte kika in på jysk imorgon och se om jag kan hitta nå lådor till hennes fackhylla..

Dags för dusch sen blir de sängen!

Natti natt på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0