Thildes Restaurang!

Efter att vi ätit så gick jag och Thilde in på hennes rum för att leka!!
De som hon helst vill leka nu är restaurang, så idag fick jag smaka på hennes goda soppa :) !!
Den var riktigt mumsig!
Sen kom hon ju på att efter att vi ätit klart var hon ju tvungen att diska!
Thilde: MAMMA, de gör ju du jämnt efter att vi ätit så NU måste jag också göra de :)

Hon är då inte dum, så hon har nyss stått här och diskat sina kökgrejer..
Men nu fick jag lite mer på hennes önskelista tills hon fyller år, har ju funderat lite på presenter!!
De mesta är ju redan klart, hon kommer i alla fall få världens finaste lekstuga av oss och lite annat smått och gott ;)

Nu har vi tänt ljus och jag ska göra the sen ska vi mysa ner oss i soffan och kika på ULLARED!!
Äntligen nått att kika på på tv:n !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0