Välkommen

huvudvärk & ömmande hals! Thilde måste haft sin tråkigaste förmiddag någonsin idag!
Meningen var ju att vi skulle åka till badhuset och få en rolig dag!
Jovisst, trodde jag fel! Har legat hela förmiddagen,
 men har äntligen masat mig upp för lite alvedon och nu lagar jag lunch!
Vart sen lunch men jag och Thilde fick i oss lite flingor tidigare på dagen!
Ibland blir de lite knasigt!!! =)

Pappan i huset har äntligen kommit hem nu så då slipper Thilde ha tråkigt!!

Nu ska de dukas på bordet för makaroner, korv, köttbullar och broccoli!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland är det bra för barn att ha lite tråkigt,då blir ju det roliga så mycket roligare!:)

2010-09-11 @ 16:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0