BB

Ligger och kikar på Big Brother efter ett uppehåll, inget som lockar mig längre!!! Tycker det är allmänt pinsamt och patetiskt!! Ok, första gången de gick på tv var de bra! Men nu har de spårat ur!!! Annars idag så har vi spenderat dagen på badhuset :) mysigt och skojsigt!! Havannas första badhus besök, och vet ni! Hon gillade det ;) fick plaska lite innan hon tog sig en rejäl tupplur ;) har en snäll liten bebis här hemma... Hon anpassar sig så bra vad vi än gör eller vart vi än är... :) Imorgon är det dagis för thilde som gäller., och Medans hon är där ska jag och Havanna promenera tillsammans med Helena, Isabella, Milo, melina, Elin och ofelia! ;) ska bli riktigt trevligt!! Så nu tänker jag krypa ner så jag orkar med morgondagen!! Sov gott... Kraaam

Kommentarer
Postat av: Lill å Trollen

Hejsan..! Jag har fått ett par till Milia så jag behöver inte dem.. =)

2011-04-05 @ 09:34:57
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/bloppis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0