Kalasfirande !

På måndag ska jag uppsöka läkare för min yrsel!
Nu måste detta få ett slut! Orkar knappt göra något för att jag är så yr!
Har totalt tappat lusten med allt, har blivit sur, grinig och tänder till på minsta lilla :/
Och det går ut över Christian och det ska de verkligen inte göra..
Så nu är det verkligen dags att göra något åt det...
PUNKT !!

Annars har vi haft en super mysig eftermidda och kväll vid Felicia, vi var ju och firade hennes 15 års dag!
Masssa tjål och gott fika.. =)

Nu på kvällskvisten har vi ätit god fredagsmys mat, rättare sagt Pizza!
Får bränna bort det imorgon på en rask promenad! Haha =) Nejdå! Jag är inte så stenhård när det gäller maten!
Känner mig faktiskt inte så peppad till att köra den där viktminskningen just nu!
Vill få bukt på yrseln först och må bra..
Tar det sen, kanske !! :)

Nu ska jag försöka leta vidare efter en bild på en barbapapa gunghäst!
Önskar mig en sån till Havanna i doppresent, och tänkte visa er den....
Men hittar ju för tusan inte på den på nätet, vet att den går att köpa på Åhlens, men den finns inte med på deras hemsida heller :/ Knepigt!
jaja, letar vidare..

Återkommer imorgon kära läsare..


Kommentarer
Postat av: Isabelle - mamma till Nova

Hej!

Du kan köpa en barbapappagunghäst på Http://Lekvira.se!



Ha en fin kväll!

2011-04-02 @ 21:32:27
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0