Vår i Lutfen

När vi vaknade imorse så var det bara att klä sig och dra till affären och inhandla käk till Minstingen!
Det var ju soprent i burken :/ Men nu så är det fullt igen !!
Och vi har mättat våra magar allihopa! =)
Jag med min dagliga äggröra, ätit det till frukost i över 1 vecka nu ! =)
Och Thilde med macka och yoghurt,..

Det är riktigt skönt ute för er som funderar på att ta er ut!
11 grader har vi! Vi ska iallafall ut idag, och vi håller tummarna att solen vill kika fram..
Ska tvätta och städa bilen tänkte jag :) Så har jag gjort nå vettigt idag..

Det är vår i lutfen, och jag bara älskar att snön är borta ;)

Vi hörs senare, ska bädda sängarna..

Tjingeling !


Kommentarer
Postat av: Susanna

nee jag tror ingen ha köpt den än!

Ja får jag dom inte så ska jag köpa allt de där själv =)

2011-04-11 @ 19:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0