Äntligen!

Ja nu äntligen sover barnen sen 1 timme tillbaka!!
Skönt, Mamma tid det gillar vi... Har iofs suttit framför köp & sälj på facebook som jag fastnat totalt i!
Man kan verkligen HITTA HUR mycket som helst därinne =)
Allt från barnkläder till möbler, och fynda är ju det BÄSTA som finns.... Enligt mig! =)
Alla gillar ju inte begagnat!!

Idag har vi haft en hemmadag!
Thilde och Christian begav sig ut på äventyr med fyrhjulingen, tror dom hälsade på hela Grängesberg! =)
Medans dom gjorde det fick jag och Havanna besök av Sandra!
Vi tjålade skit, drack kaffe och åt lunch tillsammans =)
Sen åkte jag och Havanna ner till stan och hämtade upp Alexandra och vi åkte vidare till Piren!
Massa tjål och kaffe såklart =)
och så hade vi ju turen att solen ville värma oss...

Egentligen har jag inte tid att sitta här,
skulle behöva vika en massa rentvätt och få in det i alla garderober, och även diska lite!
Men känner inte just nå för det!
Undra om jag ska ta fram penseln och måla? Har massa stolar som ska målas!
Så kanske ska ta tag i det?!?!!?
Nu vart det ett väldans långt och kanske tråkigt inlägg!
Men men nu vet ni var vi sysselsatt oss med idag...
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0