BVC - Grupp

Halloj!
Idag var det dags för grupp igen! Alltid lika trevligt, men dock alldeles för sällan om ni frågar mig..
Idag var tandhygenisten där och berättade lite om vad som bör stoppas i munnen och inte =)
Och sen fick alla barn en varsin tandborste, tack och bock!
Alla gullungar satt snäll och lekte med varandra =)
Det märks att tiden går fort, herrejösses!
Efter prat om tänder så fick en och en gå in och väga!

Havanna idag!
Vikt: 8655 gram
Längd: 69,7 cm

Nog växer hon allt! Och jag tog även upp med Anna-Karin (vår BVC, sköterska) om Havannas nattätande!
Och hon tyckte vi skulle prova med god natt vällingen som är lite tjockare och även innehåller pasta, så det ska vi försöka oss på!
Hoppas på resultat, ska även byta ut gröten också så hon känner sig lite mättare på kvällen!
Vi får väl se hur det går, håller tummar och tår!
Orkar inte va en zombie längre!

Efter grupp och vägning så gick nästan hela gruppen på en promenad längst väsman =)
Trevligt och tjåligt vill jag lova =) Sen vart det fika/lunch på stan!
Tack för en trevlig förmiddag!
Sen var det bara att packa in sig i bilen och åka till Grängesberg och hämta hem Thilde,
idag hämtades hon av gammelfarfar och gammelfarmor på dagis!
Vilket hon älskar när dom gör =)
Tack för att hon fick vara hos er en stund..
När vi kom till Skeppmora igen så hälsade vi på Madde och Alice, där var det fullt hus -
Sussie, Thindra, Amanda och Hector var där och härjade!

Nu har vi varit hemma en stund, Havanna har smaskat gröt och jag och Thilde tog ett litet mellis inna kvällsmaten!
Har hunnit plockat i diskmaskinen så berget med disk är nu borta!
Även plockat och vikt tvätt!
Nu tänker jag slänga mig på soffan innan C kommer hem då blir det köttsoppa! Mumsigt!

Hejsvejs på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0