Hur många lingon finns det i världen!

Godmorgon på er!

Här hemma har det varit full fart sen kvart över 7!
Thilde vaknade och ville se på Bompa direkt, eftet ett tag vaknade Havanna så då fick det bli lite sängmys med hela familjen <3
Har haft en jobbig natt med Havanna, hon vaknade 3 gånger inatt och åt välling!
VARFÖR?
Någon som har tips på vad jag kan göra för att hon inte ska vakna så många gånger?
Orkar inte mer, orkar inte gå upp 2-3 gånger per natt!
Nej det gör jag bara inte längre, så TIPS SNÄLLA!!!

Igår såg vi en bra, sorlig och sevärd film - Hur många LINGON finns det i världen!
Se den om ni inte sett den!

Nu ska jag röja lite här hemma sen beställa lite 4 års presenter, sen dags att hämta Thilde på dagis!
Sen tror jag vi åker in till villgott och leker lite! 

Ha en fin tisdag! Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Jannike

Åh herregud, den som bara fick gå upp 3 ggr på en natt!

Här är det runt 10 ggr VARJE natt som vi är upp till vår son. Vissa mornar är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter. ;-)

Men det kommer en tid när dom inte vill annat än sova!

2011-08-30 @ 10:41:30
Postat av: Mia

Har tyvärr inget tipps men jag kan säga att du är inte ensam om de. Malissa skrek sej igenom nätterna dom 7 första veckorna och efter de har hon vaknat allt mellan 3-9 ggr per natt och bara gnällt. Inget har hjälpt. Hon vaknar fortfarande på nätterna och hon blir 2 år i november. Bara hoppas att de blir bättre för er.

2011-08-30 @ 12:20:01
Postat av: Katrin

Prova att trappa ner på vällingen och ge henne vatten istället. Det är inte lika viktigt att väcka mamma och pappa för lite vatten som om man får smaskig välling. Hoppas det kan vara till någon hjälp, tar iofs ett tag men det kanske det är värt. kram <3

2011-08-30 @ 19:34:04
Postat av: Michaela

Vikket Lyx. Dem gånger Emiil vaknar 2-3 gånger per natt skriker jag hallelulja varje morgon.. Hon kanske bara är i en tillväxt period "det ger sig med tiden" Men annars håller jag med Katrin =)

2011-08-31 @ 08:12:47
URL: http://bogstromsvitadarhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0