Kaffe, Shopping & Klippning!

Började dagen med lite städning!
Sen fick vi besök av Mormor till lunchen =) Sen efter det kom Amanda och Madde och sötungarna <3
Vart kaffe och tjål! Efter att dom åkt, så gjorde jag och Havanna oss iordning för att åka in till stan en snabbis! Fislisan växer ju så det knakar, så lite nya kläder och strumpor till henne var inte fel =)
Kom inte hem tomhänt till Thilde heller =) Finns inget som är så roligt som att shoppa!
I Like like like...

Medans vi var på stan var Christian och Thilde ute i skogen och plockade lingon,
hela 60 kilo har dom plockat! DE NI ;) Hihi

Efter en shoppingtur på stan åkte jag vidare till Smedjebacken till Syster,
vi drog en repa ner till Hälsosmedjan för att förbruka vårat presentkort vi fick av Mormor och Morfar i julas!
Kom hem med en trä bröd burk, och två ljuslyktor och ett stort hjärta med en lykta i =)
Tyvärr har batteriet på kameran dött så bilder får ni imorgon!
Efter det blev vi med hem till syrran som så snällt klippte mig, behövligt =)
Tack!

Jag har nyss vikt in mängder med ren tvätt i garderoberna så nu får det snart bli sängen!
Vi hörs imorgon!
Sov Gött på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0