Miss i nassa

Rubriken lyder, mitt i natta! När jag alltid var liten sa min mamma alltid att det var miss i nassa!
Precis som nu! Men nattuggla som man blivit så är det här kväll för mig...
Efter en mysig kväll vid mamma så somnade båda barnen i bilen på vägen hem!
Så det var bara att lägga dem under täcket när vi kom hem <3
Älskade barn
Jag däremot har strukit nya gardiner och fått upp i köket, små pysslat lite,
hängt tvätt och möblerat om på Havannas rum!
Hon ska nämligen få flytta in i eget rum imorgon..
Hon har ju börjat med att vakna 2-3 gånger per natt och vill ha välling!
Men tror mest det handlar om att hon blir väckt av mig och Christian när vi vänder oss i sängen!
Så får se om det blir bättre när hon får sova i eget rum..
Ska snart krypa ner under täcket jag också!

Imorgon är det dagis för Thilde och sen efter det beger vi oss till villgott,
dit kommer även Hector som ska vara med oss medans Mamma Amanda går i skolan..
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0