Ni som inte dricker KAFFE, Lär er!!

Kaffe är en förbannat god dryck som skapats!
Det är gott, Man blir pigg och det absolut bästa,
värsta för en del är att man blir satans beroende av det!
Jiha, ;)
Jag dricker kanske mellan 4-8 koppar varje dag, och jag är den som har mjölk i..
Innan var jag den som hade mjölk ohc mängder med socker!
Men nu har jag trappat ner till bara mjölk!! =)
LÄR ER DRICKA KAFFE !!!

Ja men iallafall så sitter jag här nu med dagens första älskade kopp kaffe!
Barnen är klädda, skötväskan är packad och snart packar vi in oss i bilen och åker ner till stan vi ska ner till Pappas moster och hjälpa henne städa =)
Eftersom hon har MS så orkar hon inte så mycket längre,
så då åker jag och syrran dit och hjälper henne =)
Nu lär vi dra oss!
Ha en fin torsdag, Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Johanna Eriksson

Jag kan inte!! Jag spyr!! :D

2011-08-18 @ 12:46:50
Postat av: Jonna Larsson

Jag är nöjd med dom koppar jag tar vid fika, ca 2-3 i månaden ;)



De finns både för och nackdelar, jag är då glad att jag inte är berodende ;) Enjoy !

Puss på rä =)



http://www.aftonbladet.se/halsa/article10327477.ab

2011-08-19 @ 15:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0