Nytt från Me&i

Igår var jag på Me&i party hemma vid Diana =)
Älskade den nya kollektionen dom släppt!
Dock mycket camel färgat men jag tyckte det fanns mycket fint!
Eftersom jag ska ha ett eget party den 4 september inhandlade jag inte allt nu =)
Men detta fick det bli till Havanna
CB zebra striped sweet cardi & CB minipants with feather at back
Kommer bli fint till hösten på lilla havanna <3
Sen fyndade jag lite ur REA påsen, kollektionen från i våras!
Denna härliga velour kofta till Thilde - 100 kronor
Har suktat efter denna länge!
Sen fick Havanna denna kyckling jumpsuiten !
Såå söööt!


Sen köpte jag även en POP overall av Diana och en vindfleece till Havanna!
Båda i rött =)
Älskar när man kan fynda! =)
Nu har vi iallafalla förberett lite inför vintern! 




Kommentarer
Postat av: Jasmine mamma åt Ellen

Är de dyra kläder ifrån me&i? Dom ser ut att ha fina kläder!

2011-08-14 @ 21:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0