Pyssel Ideér!

Nu har jag fått massa ideér igen som jag vill göra!
Ska bara slutföra målningen av köksstolarna, tror jag ska göra en stol till ikväll!
Då är det bara 1 kvar sedan!
Sen har jag ju inhandlat en skolbänk till Thilde och en gungstol!
Skolbänken ska jag rusta upp lite, allt det i trä ska målas vitt och sen funderar jag på att måla med tavelfärg på mitten utav bänken!
Men det visar sig! Gungstolen är svart, och är lite sliten men jag tycker att den är lite charmig som den är!
Får se om den får behålla sin färg eller om den ska bli vit!
Har inte riktigt bestämt mig ännu heller vart den ska få stå!
Antingen i vårat sovrum eller i Havannas rum.. ?!
Ja vi får se...

Sen har jag iallfalla tusen ideér till Thildes rum, så det ska också blir gjort!
Även det kommer bli bra, ska bara försöka få tid, lust och ork också..
Jag är så att jag lätt kan tröttna när jag väl dragit igång något!
Så ska jag dra igång det här så måste jag också slutföra det..
Nu har vi nyss käkat lite kvällsmat,  och nu är Havanna sover! Thilde har precis lagt sig.
Imorgon gör Christian sin första dag på jobbet efter 5 veckors ledighet,
lite ångest har han allt men tror han tycker det ska bli skönt att få jobba lite igen =)

Nä måla köksstol var de ja!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0