Söndag


Hej där
Ber tusen gånger om ursäkt för den dåliga uppdateringen igen..
Har tänkt 2 kvällar i rad nu att ska bara göra det här först sen blogga!
Men det har inte blivit av, har nog tappat bloggsuget lite granna men jag kommer inte sluta helt!
Tror jag ska be någon fräscha upp bloggen och sen ska jag fundera ut ett nytt blogg namn, ni vet att jag var inne på det tidigare när Havanna föddes, men har än inte kommit på något bra..
Vi får se helt enkelt!

Här kommer lite bilder från Örebro Vistelsen =)
Enjoy!






Ser ni min lilla familj vid den gigantiska Kaninen ? =)


Örebros fina slott

Mammas stora Älsklings unge <3

Nu ska jag ladda kameran tills ikväll så jag kan ta kort på ALLA BLOPPIS prylar!
Ha en fin dag!
Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0