12 Dagar Kvar !

Rubriken lyder - 12 dagar kvar till JULAFTON !! Freaking Lovely!! ;)
Här hemma har vi en frisk Thilde, hon har inte haft feber på hela dagen och varit pigg och alert!
Hon har lekt hela dagen och det märks verkligen att hon är sitt vanliga jag igen! Så skönt!
Så imorgon är det luciafirande på villgott som gäller, då hon fick skippa luciafirandet på dagis idag vilket inte var så kul då hon hade sett framemot det jätte mycket!

Syrran, Niklas och Sandra har också varit här på besök idag!
så då passade Syster på att toppa Thildes hår, vilket var behövligt!
Har även hunnit tvätta lite idag, och så kom Mamma på förmiddagen med kaffe till mig!
En morgon utan kaffe betyder en trött och seeeeg Mamma..
Men efter lite kaffe så fick det bli Barbielek, och ni kan ju gissa om Havanna var i Paradiset ;)
Fast hon är mest en sabotör, ska riva och slita i allt som Thilde tar i och blir arg om hon inte får det!
Syskonkärlek kallas det va <3 Hihi

NÄ Thilde tyckte nog att det var lugnast när Havanna var så här liten!
Mina Älsklingar <3


Nu ska jag fixa luciakronan och sen tänker jag slå mig till ro i soffan!
Vi hörs!
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0