Bada bada bada !!

Här sitter jag på toalettstolen och kollar på mina tjejer när som badar!
Havanna älskar vatten, hon älskar att bada... Storesyster däremot är inte lika förtjust i vatten eller jo så länge hon slipper tvätta håret!
Man får typ tvinga henne att duscha men att lura i henne i badet är inga problem tills det är dags för tvättning! Trollungen <3
Sen är det de där med borstning efter badet, oj oj oj va vi kan va osams!

När barnen badat blir det att mysa ner oss i soffan å kika på julkalendern som vi missade imorse, för att vi sov till 9 :)
Sen ska barnen i säng och jag ska slöa vidare i soffan!
Imorgon ska barnen va hos mormor medans jag drar och julshoppar med Amanda :)!! Ska bli skönt med lite ensam tid!!

Hörs!
Kram på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0