Gårdagen

Igår hade vi en hemmadag.
Jag och Havanna klev upp kl 7 för julkalendern, och jag försökte även väcka Thilde men det gick inte så lät henne sova vidare.
Hon sov ända till 9, och efter det vart det lite soffmys liiiite för länge!
Mamma kom förbi innan jobbet och sen bestämde vi oss för att klä oss och gå ut!
Vi trotsade slasket och jag drog barnen i pulkorna runt hela byn, ni kan ju tänka er hur tungt det var i uppförsbackarna!
Men lätt värt det, =) Glada barn är lika med Lycklig Mamma !

Vinterbilder på flickorna
Pulka åkning!
Roligast var nog när jag fick springa, rätt tungt men vad gör man inte för dessa underbaringar <3





Sen gjorde vi även en snölykta, och gjorde ett X antal försök med att tända ett ljus!
Men eftersom det blåste lite så gick det inte!
Men fick till en söt liten lykta! =)
Sen när vi kom in kom Sofia på besök!
Hon hade köpt med sig kladdkaka så efter en eftermiddag med lek ute så var det riktigt gott med fika!



Kommentarer
Postat av: frida

Vilken mysig dag :)

Vi vill oxå ha snö!!! Här e de bara massa regn =/

2011-12-15 @ 22:27:01
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: En blogg om Kevin

Åh vilka söta tjejer du har. Och vilken lyx med så mycket snö! :)

2011-12-21 @ 09:39:21
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0