Hej Å Hå - Här var det tomt!

Hallå på er!
Här var det tomt med inlägg, ska försöka uppdatera er lite om vad som hänt det senaste dagarna!
Börjar med julbordet, det årliga TBJ julbordet med bästa gänget <3
I år for vi till Säfsen för övernattning i stuga och god mat, de andra 2 åren har vi besökt Fagersta Brukshotell (som ni vet). Men vi tyckte det var dags med lite förändring ;)
Iallafall, vid 2 tiden i lördags hämtade André och Madde upp oss för färd mot Säfsen!
Jag och Madde hade pepptalk i baksätet, lite taggade om man säger så ;)
Iaf när vi började närma oss så kan jag lova att vi kom rakt in i ett vinterland!
Herrejösses, mysigt och passade perfekt för julbord!
Sen hämtade vi ut nycklarna och packade upp i stugan!
Vi delade stuga med Jörgen och Sussan, när vi packat upp och bäddat så gjorde vi oss iordning och smuttade på en varsin cider ;)
Traskade sedan över till Jonny, Anette, Pasi och Sannas stuga, där det bjöds på alkohol och gott tilltugg.
Vid 7 tiden drog vi oss ner till själva hotellet för god julmat, Riktigt god julmat kan jag lova!
Sen när maten hade intagits förflyttade vi oss in till baren och trubaduren, vilket enligt mig inte var så bra!
Han sjöng, avbröt mitt i en säng! Hallå? NÄ inget för mig, visst han kunde ha trubadurat en stund sen kunde vi kört på med lite disco!
Men nej, rätt dött på den fronten så vi vart mest sittandes och kika på honom, lite torrt!
Men trevligt som tusan ändå! Fick väl ur mig en och en annan kommentar till trubaduren! ;) Haha
Vid 1 tiden stängde dom stället, och som vanligt var TBJ sist ut!
Vi traskade vidare upp till Jonny, Anette, Pasi och Sannas stuga för efterfest, dock en alldeles onödig cider som jag kunnat skippa!
Well well, kan iallafall säga att jag röstar på Fagersta nästa år ;) ! Tummen upp!
Bjuder på lite bilder!







TACK TBJ gänget för en toppen kväll <3
Ni är guld värda, Helt klart dem bästa!

Nu ska jag fixa kvällsmat!
Återkommer ikväll med mer uppdatering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0