JulVeckan

Välkommen julveckan!
Idag är det bara 5 dagar kvar till julafton! Herregud va tiden gått fort.
Tyckte nyss det var sommar, men ska bli skönt med jul och att få träffa släkten =)
Bara umgås, ta hand om varandra och må bra <3

Vi har lite att göra iveckan, eller ja rättare sagt JAG!
Har lite julklappar kvar att handla, och eftersom min sambo jobbar till 6 hela veckan så hinner inte han bli med!
Så barnen får spendera någon timme med Mormor medans jag fixar det sista!
Igår klädde vi julgranen och Thilde var den som var mest ivrigast
Innan den vart klar var det som vanligt pyssel med julgransbelysningen och som vanligt samma visa varje år!
Jag och Christian stog och trätade på varandra, men till sist vart den klar!!

Nu är det JUL i vårt hus <3


Idag blir det nog bara en hemmadag!
Tänkte faktiskt göra lite trolldeg som vi kan pyssla med.
Får se om vi får besök av Amanda och Hector.

Ha en fin Måndag!
Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: frida

Åh vilken stor å härlig gran ni har fått taq på!!:)

2011-12-19 @ 19:40:28
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0